21.10.22

Κεφαλά Μαρία


 

Είμαι η Μαρία Κεφαλά. Είμαι δημοσιογράφος και μητέρα δύο αγοριών. Ο μεγάλος  γιος μου είναι για δεύτερη χρονιά στο σχολείο μας. Η φωτογραφία που διάλεξα να σας δείξω, δεν είναι δική μου. Είναι εκείνος την περσινή πρώτη ημέρα. Την πρώτη ημέρα, σε ένα σχολείο που αγάπησε και τον αγάπησε ακαριαία. Το σχολείο μας, είναι τα παιδιά του. Παιδιά που ενώνουν κοινές ευαισθησίες και όνειρα. Παιδιά που πέρυσι ο Σύλλογός μας, που είχα την τιμή να είμαι μέλος, προσπάθησε να υπηρετήσει με κάθε τρόπο. Εύχομαι να υπάρξει και φέτος ένα Δ.Σ τόσο ενωμένο και λειτουργικό όσο το απερχόμενο. Στο οποίο – ως μέλος ή όχι- θα είναι τεράστια χαρά να προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Οτιδήποτε άλλο θα θέλατε να ξέρετε για εμένα θα το βρείτε εδώ: https://www.facebook.com/maria.kefala.169

Σας περιμένουμε όλους, στις εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου