21.10.22

Καρακαξίδου Αθηνά


 

Ονομάζομαι Καρακαξίδου Αθηνά και είμαι μητέρα του Γιώργου (Α1) και της Μαριλύδας (α1). Είχα την τιμή και την χαρά την χρόνια που μας πέρασε, να είμαι μέλος του απερχόμενου Δ.Σ. Επτά άγνωστοι άνθρωποι μεταξύ μας, αν και διαφορετικής φιλοσοφίας σε κάποια θέματα, έχοντας κοινό σκοπό και όραμα, ενωθήκαμε με στόχο, να προσφέρουμε και να παλέψουμε για ένα καλύτερο σχολείο για αυτά τα παιδιά, "τα Καλλιτεχνάκια μας" όπως μου αρέσει να τα αποκαλώ. Δουλέψαμε συλλογικά και με σεβασμό στην διαφορετικότητα μας, κερδίζοντας αρκετά από όσα θέσαμε ως στόχο. Το ίδιο εύχομαι και στο νέο Δ.Σ. Αν μου δοθεί η ευκαιρία να είμαι μέλος του (ή όχι), δεσμεύομαι πως, θα συνεχίσω να προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ γι' αυτά τα παιδιά, που διεκδίκησαν και κέρδισαν μια θέση στο σχολείο της καρδιάς τους. Για εμένα η κινητήριος δύναμη είναι αυτά και η επιθυμία μου να συνεχίσουν να αγαπάνε το όνειρο τους να βρίσκονται στο Καλλιτεχνικό Σχολείο, όσο λιγότερο μαύρο χρώμα θα έχει αυτό το όνειρο, τόσο πιο κοντά θα είμαι στην επίτευξη του σκοπού, για τον οποίο, επέλεξα να είμαι υποψήφια και την φετινή χρονιά. 

 

Σας περιμένουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου