30.1.14

από το ΜΠΑΜΠΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟ, υποψήφιο για δ.σ.

Κυρίες, Κύριοι,
ονομάζομαι Μπάμπης Γραμματικόπουλος και είμαι ο πατέρας της Εύης, μαθήτριας στην Α' Γυμνασίου (εικαστικό). Είμαι οικονομολόγος και μέτοχος/διαχειριστής εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων με κύριο αντικείμενο το σχεδιασμό και την υλοποίηση διεθνών αναπτυξιακών έργων. 
Αποφάσισα να διαθέσω τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που έχω, για τους εξής λόγους:
1) Εύη (το αυτονόητο)
2) διαπίστωσα προβλήματα στη λειτουργία του Συλλόγου και θα ήθελα να συμβάλλω στην ανάπτυξη ενός συναινετικού και ομαδικού πνεύματος και στη δημιουργία συνεργειών.
Κάνοντας αυτοκριτική, πρέπει να σας πω, πως ενώ έχω άλλα δύο μεγαλύτερα παιδιά στο Πανεπιστήμιο, ποτέ δεν ασχολήθηκα ενεργά με κάποιο Σύλλογο. Επειδή σήμερα, στους δύσκολους καιρούς που περνάμε, η συνήθης αντίδραση είναι να κλεινόμαστε στον εαυτό μας και να περιορίζεται ακόμη περισσότερο η συλλογική μας στάση και συμπεριφορά, εγώ προτίθεμαι να πάω κόντρα. Και θα χαιρόμουνα πολύ, αν υπάρχουν πολλές υποψηφιότητες και μεγάλη συμμετοχή στις διαδικασίες του Συλλόγου. Αυτό θα έδινε δύναμη και κουράγιο σε όποιους εκλεγούν στο νέο Δ.Σ.
Φιλικά
Μπάμπης Γραμματικόπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου