30.1.14

από την ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ, υποψήφια για δ.σ.

Κυρίες και Κύριοι,
Αγαπητοί γονείς του Μουσικού Σχολείου Γέρακα,

Ονομάζομαι Ειρήνη Στεργιοπούλου και είμαι η μητέρα του Χαράλαμπου (Λάμπη) μαθητή της Γ’ γυμνασίου θεάτρου.

Με την επιστολή αυτή θα ήθελα να σας ανακοινώσω την επιθυμία μου να θέσω υποψηφιότητα για μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας.

Η μακρόχρονη επαγγελματική μου εμπειρία στο χώρο των προμηθειών και της οργάνωσης – διαχείρισης αποθήκης υγειονομικού υλικού στον ιδιωτικό τομέα μου δίνει τη δυνατότητα να μπορώ να ανταποκρίνομαι με επιτυχία στις μικρές λεπτομέρειες των θεμάτων είτε αυτά είναι απλά είτε πολύπλοκα.

Πιστεύοντας ότι θα ανταποκριθώ πλήρως στην εμπιστοσύνη που θα μου δείξετε εκλέγοντάς με , μέλος του ΔΣ Γονέων και Κηδεμόνων

Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Ε. Στεργιοπούλου     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου