30.1.14

από το ΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΡΩΝΗ, υποψήφιο για δ.σ.

Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι γονείς του Καλλιτεχνικού σχολείου
Με αυτό το μικρό σημείωμα θέλω να παρουσιάσω την υποψηφιότητά μου  στις εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Λυκείου Γέρακα.

Ονομάζομαι Ιωάννης Σοφρώνης και είμαι ο πατέρας του μαθητή Σταύρου Σοφρώνη της Β΄ Γυμνασίου (κατεύθυνση Εικαστικών).
Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε πιστεύω ότι το Σχολείο μας αντιμετωπίζει σοβαρούς κινδύνους και μόνο με την συσπείρωση ΟΛΩΝ μας (μαθητών, γονέων και διδασκόντων) υπάρχει ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον που αξίζει το Καλλιτεχνικό. Αυτό που με ενοχλεί είναι η "ανάθεση" επίλυσης των προβλημάτων, που ενώ μας αφορούν όλους, ελάχιστοι είναι αυτοί που ρίχνονται στην μάχη. Η εμπειρία μου με αυτά τα σχολεία υπερτοπικού χαρακτήρα, και με χαρακτηριστικό την καλλιτεχνική κατεύθυνση βασίζεται στο ότι οι δύο μεγαλύτερες κόρες μου φοίτησαν στο Μουσικό σχολείο της Παλλήνης. Η μεγαλύτερη τώρα τελειώνει την μουσικολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, και η μικρότερη τελειώνει εφέτος το Λύκειο.
12 χρόνια τα σπούδασα κι εγώ καλά αυτά τα σχολεία, και με τις χαρές και με τα προβλήματά τους.
Εφέτος και ειδικά από την 1-1-2014 έχω άπλετο χρόνο αφού είμαι συνταξιούχος του Δημοσίου, μετά από 25 χρόνια υπηρεσίας στον Δήμο Σαρωνικού (πρώην Δήμος Καλυβίων), από τα οποία τα τελευταία 7 χρόνια ως προϊστάμενος τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού. Η εμπειρία μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και γενικά με το Δημόσιο, μου δίνει την αυτοπεποίθηση ότι μπορώ να ανταπεξέλθω στις αυξημένες υποχρεώσεις   του Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων του σχολείου μας.
Επίσης η τέως ιδιότητά μου ως προέδρου -για τουλάχιστον 16 χρόνια- του Συλλόγου 
εργαζομένων του Δήμου όπου υπηρετούσα είναι η καλύτερη περγαμηνή αγωνιστικότητας, και διεκδίκησης λύσεων για τα προβλήματα που "άλλοι" δημιουργούν κι εμείς απλά υφιστάμεθα τις συνέπειες.
Για αυτό σας καλώ να με τιμήσετε με την εμπιστοσύνη σας.
Σύνθημά μου αυτούς τους καιρούς....... "Κανένας μόνος του, όλοι ενωμένοι"


Σας ευχαριστώ πολύ, Γιάννης Σοφρώνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου