1.10.13

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 29ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013


Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Διοικητικού Συμβουλίου ορίστηκε να πραγματοποιηθεί έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα κατά τις ώρες 10:30 πμ – 14:00 μ.μ. στο χώρο του γειτονικού σχολείου, που παραχωρήθηκε για τον σκοπό αυτό, λόγω εργασιών που πραγματοποιούνται ακόμη στον χώρο του σχολείου.
Ώρα 11.30 ορίστηκε Προεδρείο αποτελούμενο από τους: Μαργαρίτα Συνοδινού, Θέμη Λιακόπουλο και Ηλία Τάτση.
Σύμφωνα με τα φύλλα παρουσίας της Γενικής Συνέλευσης παρόντες στην αίθουσα ήταν 89, προ δε της προσέλευσης για υπογραφή 44 μέλη εκπλήρωσαν τις ταμειακές τους υποχρεώσεις για το σχολικό έτος 2013 - 2014. Σύμφωνα με το σχετικό άρθρο 13 «Απαρτία» του καταστατικού η ΓΣ. Το προεδρείο αποφάσισε ότι νομιμοποιείται να προβεί σε Γενική Συνέλευση.
Ακολούθησε διαδικασία η οποία περιλάμβανε
1. Ενημερωτικές τοποθετήσεις της προέδρου και μελών του ΔΣ, αφού δεν κατετέθη εισήγηση του εν λόγω οργάνου στο Προεδρείο της Συνέλευσης.
2. Διευκρινιστικές ερωτήσεις των μελών, οι οποίες απαντήθηκαν κατά περίπτωση από την Πρόεδρο και Μέλη του ΔΣ.
3. Τοποθετήσεις των μελών της Συνέλευσης
4. Διατύπωση προτάσεων προς ψήφιση.
Οι προτάσεις που τέθηκαν προς ψήφιση ήταν οι ακόλουθες:
1) Ολοκλήρωση και κατάθεση στο αρμόδιο υπουργείο τεκμηριωμένης εναλλακτικής πρότασης για προγραμματικές συμβάσεις μεταφοράς των μαθητών με οχήματα του κρατικού φορέα μεταφορών τα οποία θα διατεθούν αποκλειστικά για τη μεταφορά των μαθητών και θα εκτελούν δρομολόγια που θα εξυπηρετούν τους μαθητές ώστε ο χρόνος μεταφοράς τους από και προς το σχολείο να είναι εντός των επιτρεπτών ορίων. Προς το σκοπό αυτό παροχή βοήθειας στην κα Καλλιόπη Κατσικαβέλη που έχει ξεκινήσει την εκπόνηση της ανωτέρω πρότασης για την ολοκλήρωσή της.
2) Άμεση έγκριση και διάθεση των αναγκαίων πιστώσεων για την πρόσληψη ωρομισθίων καθηγητών στις ειδικότητες που απαιτείται.
3) Ενωτική προσπάθεια για την δημόσια παιδεία μαζι με τα άλλα καλλιτεχνικά και μουσικά σχολεία σε συντονισμό μέσα από την πανελλήνια ένωση γονέων μαθητών μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων για μόνιμη και αξιόπιστη λύση στη μεταφορά των μαθητών με μεταφορικά μέσα που θα διαθέτει ειδικά για αυτό το σκοπό η πολιτεία και ως εκ τούτου τροποποίηση της ΚΥΑ 24001/14/06/2013 προκειμένου να συνεχίσει να ισχύει η δωρεάν μεταφορά των μαθητών με μεταφορικά μέσα που η πολιτεία θα διαθέτει ειδικά για το σκοπό αυτό σύμφωνα με το αρχικό καταστατικό σύστασης των σχολείων αυτών.
Οι ως άνω προτάσεις ψηφίστηκαν από τα μέλη με συντριπτική πλειοψηφία.
Περαιτέρω εξουσιοδοτείται το ΔΣ να αναζητήσει τους προσφορότερους τρόπους κινητοποίησης και άμεσα να μεριμνήσει για την παράσταση την Πέμπτη 3/10/2013 στο υπουργείο παιδείας για το ζήτημα της άμεσης έγκρισης και διάθεσης των πιστώσεων στις ειδικότητες που απαιτείται.

Επίσης εξουσιοδοτείται το ΔΣ να διερευνήσει τις διαδικασίες που προβλέπει το Θεσμικό Πλαίσιο για διεκδίκηση καταβολής χρηματικής αποζημίωσης στους γονείς για το διάστημα που αναγκάσθηκαν να μεταφέρουν τα παιδιά τους με δικά τους μέσα στο σχολείο κατά το σχολικό έτος 2012-2013 καθώς και να προβάλλει μέσω των μέσων ενημέρωσης με όποιο τρόπο την αναγκαιότητα μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία τους με μεταφορικά μέσα της πολιτείας και την αδυναμία τους να φοιτήσουν στα σχολεία αυτά χωρίς τρόπο μεταφοράς
Για δημοσιοποίηση στα μέλη του συλλόγου και ανάρτηση στο blog.
Το προεδρείο της ΓΣ
Μαργαρίτα Συνοδινού
Θέμης Λιακόπουλος
Ηλίας Τάτσης

27.9.13

Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας για το θέμα των αναπληρωτών και ωρομίσθιων καθηγητών κατευθύνσεων

Κατά πλειοψηφία, το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αποφάσισε να καταθέσει επιστολή υπ' όψιν του Υπουργού Παιδείας για το θέμα των αναπληρωτών και ωρομίσθιων καθηγητών.

ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Σας προσκαλούμε την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 10.30 π.μ. στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 3ου γυμνασίου Γέρακα, επί της οδού Κέας, (δίπλα στο παλιό κτίριο) στον «Κύκλο της Βροχής, την Αναβροχιά».
 
Θα γίνει ενημέρωση για τα θέματα του σχολείου μας και για το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η παρουσία όλων μας είναι πιο απαραίτητη από ποτέ.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΚΟΜΙΚΣ «Οι νέοι σκιτσάρουν για την Ευρώπη»

24.9.13

Ψήφισμα της Συνέλευσης του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα


Γέρακας, 17/9/2013

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Φέτος η χρονιά ξεκινά με μεγάλα προβλήματα για τη σχολική κοινότητα: το κλείσιμο πολλών σχολικών μονάδων, τα κενά, η κινητικότητα, οι μετατάξεις και η διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών, οι απολύσεις του βοηθητικού προσωπικού, η υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, η αυθαίρετη διακοπή των μετακινήσεων, το «Νέο -για μια ακόμα φορά- Λύκειο» δείχνουν ξεκάθαρα ότι δεν οδηγούν στην «αναβάθμιση» της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά στη διάλυσή της.
Η υπεράσπιση του δικαιώματος στη μόρφωση απαιτεί την κοινή προσπάθεια και τον αγώνα όλων μας. Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, η κοινωνία ολόκληρη, οφείλει να υπερασπιστεί από κοινού το χαρακτήρα της δημόσιας εκπαίδευσης ως αυτονόητο και επιβεβλημένο κοινωνικό αγαθό.
Τα νέα μέτρα φέρνουν το σχολείο δεκαετίες πίσω. Η κοινωνία έχει σήμερα ανάγκη περισσότερο από ποτέ, ένα πραγματικά νέο σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και θα αξιολογεί τη μόρφωση, την τέχνη και τον πολιτισμό ως θεμελιώδεις και αμετακίνητες αξίες/προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της προσωπικότητας των νέων ανθρώπων.
Σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν, οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών είναι μια επιβεβλημένη αντίδραση απέναντι στην επίθεση που δέχονται από την πολιτική της κυβέρνησης.
Ο χαρακτήρας των κινητοποιήσεων δεν είναι «συντεχνιακός», όπως επικαλείται η κυβέρνηση. Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο και την αξιοπρέπειά τους. Υπερασπίζονται το δικαίωμά τους στη ζωή.
Εμείς οι γονείς θέλουμε να είναι σε θέση οι εκπαιδευτικοί να επιτελούν το έργο τους απρόσκοπτα και με αξιοπρέπεια. Στηρίζουμε τον αγώνα τους γιατί τον νιώθουμε και δικό μας αγώνα. 

Για το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 
του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα
Δημήτρης Νικολέας

Δημοσιεύεται με πλειοψηφική απόφαση του ΔΣ

23.9.13

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ


Mετά τα δρομολόγια 4, 5, 7, 8 και 11 που ήδη έχουν τεθεί σε λειτουργία, από την Τετάρτη (25/9/2013), ξεκινούν τη λειτουργία τους κανονικά και τα υπόλοιπα σχολικά λεωφορεία, με το δρομολόγιο της επιστροφής. 

Στο site του σχολείου μας μπορείτε να δείτε τον αναλυτικό πίνακα των δρομολογίων.



20.9.13

Ακύρωση Γενικής Συνέλευσης


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η έκτακτη Γενική Συνέλευση που είχε προβλεφθεί για την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου αναβάλλεται.  Δυστυχώς, το αμφιθέατρο στο σχολείο μας δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Η Διεύθυνση του σχολείου μας έκανε ενέργειες για να μας εξασφαλίσει άλλη αίθουσα στο παλιό μας σχολείο ή σε γειτονικό σχολικό κτίριο, αλλά γίνονται καταλήψεις. Ζητήσαμε από το Δήμο να μας διαθέσει δική του αίθουσα, αλλά μας ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στο αίτημά μας. Τέλος, συζητήθηκε η πρόταση να διεξαγάγουμε τη Γ. Συνέλευση στο προαύλιο του σχολείου, όμως δεν πρόκειται για μια συνάντηση μισής ή μιας ώρας και έτσι δυστυχώς θα χρειαστεί να την αναβάλλουμε για την επόμενη ή μεθεπόμενη Κυριακή μέχρι να καταφέρουμε να εξασφαλίσουμε χώρο. Ζητούμε την κατανόησή σας για αυτή την αναβολή. Θα ακολουθήσει επιβεβαίωση της ημερομηνίας.


17.9.13

Ανακοίνωση για πούλμαν

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Αύριο φαίνεται ότι θα μπουν σε λειτουργία 2 από τα δρομολόγια του Καλλιτεχνικού.  Ανακοίνωση για το ποια δρομολόγια τελικά θα είναι αυτά θα αναρτηθεί στο site του σχολείου εντός της ημέρας. 

Σχετικά με την απεργία, δεν έχουμε εικόνα για το εάν θα λειτουργήσει το σχολείο αύριο. 

Σε κάθε περίπτωση, ας γνωρίζουμε ότι όταν υπάρχει απεργία των μέσων μαζικής μεταφοράς τότε δεν μπαίνουν απουσίες στους μαθητές. 




14.9.13

Ανακοίνωση - Ενημέρωση

Προς τους γονείς του Καλλιτεχνικού Γέρακα
Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013
Ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις

Απεργία Καθηγητών: Απ' ό,τι γνωρίζουμε, το σύνολο των καθηγητών του σχολείου μας θα απεργήσει τη Δευτέρα 16.09.13. Η εικόνα που έχουμε είναι ότι μάλλον δεν θα γίνουν καθόλου μαθήματα. 

Συνάντηση ΔΣ του Συλλόγου μας: Τη Δευτέρα το απόγευμα στις 7 τα μέλη του ΔΣ θα κάνουμε Συμβούλιο στο χώρο του σχολείου. Θέμα: προετοιμασία για την ατζέντα της Γενικής Συνέλευσης της Κυριακής. Υπενθυμίζουμε ότι οι συναντήσεις των ΔΣ είναι πάντα ανοιχτές για όποιον γονιό επιθυμεί να παρευρεθεί και να συμμετάσχει. 

Γενική Συνέλευση Γονέων του σχολείου μας: Την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου στις 10.30 θα έχουμε Γενική Συνέλευση για τα θέματα που θα μας απασχολήσουν μέσα στην τρέχουσα σχολική χρονιά. Η Συνέλευση θα γίνει στο χώρο του σχολείου μας και θα διαρκέσει 2-3 ώρες. 


Αν θέλετε να συμπεριληφθείτε στους αποδέκτες των συχνών ενημερώσεων 
που κάνει ο Σύλλογός μας μέσω email, 
μπορείτε να αποστείλετε στο goneiskallitexnikou@gmail.com 
την προσωπική διεύθυνση email σας.


21.8.13

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ 2013-2014

Σας παραθέτουμε το κείμενο της επιστολής που κατέθεσε ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Γέρακα στους συναρμόδιους Υπουργούς με αίτημα την εξαίρεση των Καλλιτεχνικών Σχολείων από τη νέα ΚΥΑ (Κοινή Υπουργική Απόφαση).

ΠΡΟΣ
  • Υπουργό Οικονομικών, κ. Ιωάννη Στουρνάρα
  • Υπουργό Εσωτερικών, κ. Ιωάννη Μιχελάκη
  • Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κωνσταντίνο Χατζηδάκη
  • Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
§         Υπουργό Πολιτισμού, κ. Πάνο Παναγιωτόπουλο
§         Περιφερειάρχη Αττικής, κ. Ιωάννη Σγουρό
§         Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα
§         Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη

ΘΕΜΑ: Αίτημα για εξαίρεση των Καλλιτεχνικών Σχολείων της χώρας από τη νέα ΚΥΑ περι μεταφοράς των μαθητών, βάσει του ΦΕΚ 1497/2003

Αθήνα, 21 Αυγούστου 2013
Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,

Τα Καλλιτεχνικά Σχολεία, όπως και τα Μουσικά σχολεία της χώρας, αποτελούν φυτώρια της σύγχρονης ελληνικής τέχνης και πολιτισμού. 
(διαβάστε όλο το κείμενο της επιστολής στο σύνδεσμο: https://docs.google.com/file/d/0B_kUvY9eQkszbnlCQmZycktIbEE/edit?usp=sharing)