10.6.12

Αφρικάνικο παραμύθι


Α' Γυμνασίου τμήμα Θεάτρου - Κινηματογράφου, 2011 - 2012: Το Αφρικάνικο παραμύθι, παρουσιάστηκε στα πλαίσια της εκδήλωσης της Ύπατης Αρμοστείας για τους πρόσφυγες στο Γκάζι, τον Ιούνιο του 2012. Σκηνοθεσία: Κων/νος Μυλώνης
https://www.youtube.com/watch?v=YKt6ucK1ayE

7.6.12

Γιορτή Λήξης και Αποχαιρετισμού Αποφοίτων

Γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή γιορτή 
(επιτέλους  επιτέλους  επιτέλους  επιτέλους  επιτέλους  επιτέλους  επιτέλους  επιτέλους)

21.5.12

Τρέχουσες Δράσεις Συλλόγου

Τρέχουσες Δράσεις Συλλόγου (με αφορμή εύλογες ερωτήσεις γονέων)

Φίλοι γονείς καλημέρα
Αυτή είναι μια περίοδος δράσης και όχι επικοινωνίας του ΔΣ. Τα πράγματα που έχουν να γίνουν είναι πολλά και πολύ λίγος ο χρόνος μέσα στον οποίο καλούμαστε να δράσουμε. Τους δυο τελευταίους μήνες το νέο ΔΣ έχει συναντηθεί 4 φορές προκειμένου να γίνει κατανομή των δράσεων και δόμηση των πρωτοβουλιών. Υπενθυμίζουμε ότι στις συναντήσεις του ΔΣ καλούνται όλοι οι γονείς που επιθυμούν να ενημερωθούν.  Τα θέματα με τα οποία ασχολούμαστε αυτήν την περίοδο είναι τα εξής:

  1. Συνάντηση του ΔΣ των Γονιών με το Σύλλογο Διδασκόντων: Θεωρήσαμε σημαντικό να πραγματοποιήσουμε μια πρώτη γνωριμία με το Σύλλογο Διδασκόντων για να αναπτύξουμε μηχανισμούς βελτίωσης της επικοινωνίας του Σχολείου με τους γονείς. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε Παρασκευή 11 Μαΐου (γνωριμία με τα νέα μέλη και επικύρωση της δέσμευσής μας για κοινή δράση)
  2. Τελική γιορτή (22.06.12): Ορίσαμε 3μελή επιτροπή για το συντονισμό των διαδικασιών (Αρχοντάκη, Αλεβιζάκη, Χαλκίδου). Μέχρι στιγμής α) έχει μελετηθεί το πλαίσιο και το ύφος της γιορτής (στήσιμο/ αισθητική χώρου, καλλιτεχνικές δράσεις, φαγητό/ποτά, ηχητική, bazaar, προσκλήσεις, χορηγίες), β) έχει πραγματοποιηθεί συνάντηση με τη Διεύθυνση του σχολείου για να επιβεβαιώσουμε την ημερομηνία καθώς και ποιες δράσεις από αυτές που έχουμε κατά νου είναι εφικτές (τελικά δεν είναι όλες εφικτές (δημιουργία βίντεο με τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου και διήμερο καλλιτεχνικών δράσεων με κορύφωση τη γιορτή μας) γ) έχει γίνει έρευνα αγοράς για τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν εκείνη τη βραδιά.
  3. Μετακινήσεις α: Αυτήν την περίοδο πραγματοποιήθηκαν 2 επαφές με το Δήμο Γέρακα και μια συνάντηση με το Δήμο Παλλήνης για το θέμα των διαγωνισμών που παραμένει παγωμένο λόγω των πολιτικών εξελίξεων. Αυτή την εβδομάδα θα πάμε ξανά για υπενθύμιση και πίεση. Παράλληλα, θα πιέσουμε με συναντήσεις με εκπροσώπους των αρμόδιων υπουργείων. Ζητήθηκε η συμπαράταξη με την Ένωση Γονέων του Δήμου Παλλήνης.
  4. Μετακινήσεις β: Παρεμβήκαμε σε 2 σημαντικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν με τους οδηγούς 2 πούλμαν. Αρκετά σοβαρές περιπτώσεις και οι δυο.
  5. Απόφοιτοι: Είμαστε σε συνεννοήσεις με εκτυπωτικές εταιρίες για να βρούμε την οικονομικότερη εκτύπωση του αναμνηστικού άλμπουμ των παιδιών της Γ’ Λυκείου.
  6. Καλλιτεχνική Επιτροπή Υπουργείου: Διευθετήσαμε συνάντηση με την Καλλιτεχνική Επιτροπή του Υπουργείου προκειμένου να ενισχύσουμε τις σχέσεις μας με τη συγκεκριμένη επιτροπή και ταυτόχρονα να πιέσουμε για την έγκαιρη πρόσληψη των καθηγητών χορού και θεάτρου.
  7. Επικοινωνία α: Μελετήσαμε τις παραμέτρους της επικοινωνίας του Συλλόγου (μέλη, και εξωτερικό κοινό). Συμφωνήσαμε ομόφωνα πως θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα εργαλείο για την εσωτερική επικοινωνία των γονιών (blog) και ένα εργαλείο (website) για το χτίσιμο εικόνας και επικοινωνίας με το εξωτερικό κοινό (γονείς δυνητικών μαθητών, καλλιτεχνική κοινότητα κα). Μελετήσαμε το site που ετοίμασε αφιλοκερδώς γονιός παιδιού από την α’ χορού (κ. Άγγελος Καλογερόπουλος) και καλέσαμε τους γονείς της ομάδας επικοινωνίας (το μεσημεράκι της ημέρας των εκλογών) για να δρομολογήσουμε την αισθητική αλλά και τη λειτουργικότητα των δυο εργαλείων [δυστυχώς δεν μπόρεσε κάποιος γονιός πέραν της τριμελούς ομάδας του ΔΣ (Γάτου, Αλεβιζάκη, Χαλκίδου)]. Ενδιάμεσα (μέχρι να συναντηθεί η ομάδα επικοινωνίας και να τελειοποιηθεί η αισθητική και λειτουργικότητα των εργαλείων) ενεργοποιήσαμε το παλιό blog/site του Συλλόγου (γιατί βγαίνει ψηλά στην κατάταξη και κρίναμε ότι πρέπει να αξιοποιήθεί η ηλεκτρονική του διεύθυνση).
  8. Επικοινωνία β: Συμφωνήσαμε στη δημιουργία ενός λογότυπου για το σύλλογό μας. Ήδη ένα από τα μέλη έχει ετοιμάσει λογότυπο όμως θεωρούμε ότι πρέπει να έχουν λόγο και όλοι οι γονείς-γραφίστες που επιθυμούν να συμμετάσχουν με δική τους πρόταση (θα το συζητούσαμε στη συνάντηση της 6ης Μαΐου).
  9. Επικοινωνία γ: Επικαιροποιήσαμε και συμπληρώσαμε τα emails των γονιών. Έχουμε καλύψει σχεδόν το 75% των γονιών.
  10. Επικοινωνία δ: Αναπτύξαμε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο και το αποστείλαμε στους γονείς για να το συμπληρώσουν και να δηλώσουν σε ποιες ομάδες μπορούν αυτήν την περίοδο να συμμετάσχουν (μέχρι στιγμής δεν έχουμε λάβει συμπληρωμένα ερωτηματολόγια).
  11. Επικοινωνία ε. Έχουμε ξεκινήσει την καταγραφή των ΜΜΕ (εντύπων και online) που καλύπτουν θέματα πολιτισμού προκειμένου να το θέσουμε στη διάθεση του σχολείου και να το χρησιμοποιούμε και εμείς υποστηρικτικά.
  12. Κτήριο: Δεν υπάρχει κάτι νεότερο. Ολοκληρώνονται οι εργασίες στο κάτω σχολείο (δημοτικό) και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν πιο εντατικά οι εργασίες και στο δικό μας. Δεν μας έχει γνωστοποιηθεί ακόμα η ακριβής ημερομηνία παράδοσης του κτιρίου μας.

Αυτές τις μέρες και για την επόμενη περίοδο μέχρι τις 22 Ιουνίου το ΔΣ ασχολείται:
Α) με το θέμα της γιορτής
Β) με το θέμα της εκκίνησης του διαγωνισμού για τα πούλμαν
Γ) με το θέμα της συνάντησης της Καλλιτεχνικής επιτροπής

Καλημέρα σε όλους και καλή συνέχεια!
Φιλικά

11.5.12

Αιτήσεις για συμμετοχή στις διαδικασίες επιλογής στην Α' τάξη του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου


Οι αιτήσεις για τη συμμετοχή στις διαδικασίες επιλογής μαθητών/τριών στην Α' τάξη του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Γέρακα μπορούν να υποβάλλονται από τους γονείς/κηδεμόνες στη Γραμματεία του σχολείου στο διάστημα 9.00' - 13.00' κατά τις ακόλουθες ημερομηνίες:

21, 23, 25,  28 και 30 Μαϊου 2012

1,  5,  6,  8,  11,  13 και 14 Ιουνίου 2012

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία, την ύλη και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μπορείτε να βρείτε εδώ



Για όσους από τους γονείς ενδιαφέρονται να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο Καλλιτεχνικό Σχολείο, δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσουν την γιορτή λήξης.





Λήξη του Σχολικού έτους 2011 - 2012



Τη  Δευτέρα 14 Μαΐου 2012, με αφορμή τη λήξη του Σχολικού Έτους 2011-2012, οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα παρουσιάζουν στο χώρο του σχολείου τους μια σειρά από δράσεις ως αντιπροσωπευτικό δείγμα της φετινής τους πορείας. Ώρα: 9:00 -14:00

3.5.12

Συμμετοχή σε ομάδες

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα ζητά τη συμμετοχή σας στη δημιουργία ομάδων που θα εργαστούν για τα παιδιά και το σχολείο στους τομείς της επικοινωνίας, των μετακινήσεων, της προόδου του νέου κτιρίου και της γιορτής για τους τελειόφοιτους. Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και ενημερώστε μας για τη διαθεσιμότητά σας. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας στις ομάδες εργασίας. Είναι παραπάνω από πολύτιμη.
 
Η φόρμα για τις ομάδες είναι διαθέσιμη εδώ:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFVqa09PSHIxby13YkFQdl9aZDMwTmc6MQ

28.4.12

Συνάντηση για τη γιορτή

Η αναβληθείσα συνάντηση της Δευτέρας 23 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί αύριο Κυριακή 28 Απριλίου στις 4 το απόγευμα στον χώρο του σχολείου. Τα θέματα είναι η διοργάνωση της γιορτής των αποφοίτων και η ενεργοποίηση των ομάδων των γονέων. Ειδοποίηση έχει σταλεί σε όλα τα e-mail του συλλόγου.

21.4.12

Μετά τις εκλογές


Μετά τις εκλογές της 15ης και 18ης Μαρτίου 2012, το Διοικητικό Συμβούλιο Γονέων Καλλιτεχνικού Σχολείου αφού συστάθηκε σε σώμα[1] έκανε την πρώτη του συνεδρίαση στις 24 Μαρτίου 2012, με απαρτία των νέων μελών του ΔΣ, όπου συζητήθηκαν τα βασικότερα σημεία που αφορούν τη σωστή λειτουργία του νέου ΔΣ :
-          Τήρηση πρακτικών των συνελεύσεων.
-          Τήρηση ταμειακών στοιχείων.
-          Βελτιστοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ μελών του ΔΣ και μεταξύ μελών του Συλλόγου.
-          Κατάρτιση του πίνακα των δραστηριοτήτων του Συλλόγου, οι οποίες θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες και οι οποίες απαιτούν άμεσες αποφάσεις και έγκαιρη διοργάνωση.
-          Εμπλοκή όσο το δυνατόν περισσότερων γονέων στο έργο του Συλλόγου μέσω της θεσμοθέτησης του ρόλου των επιτροπών και των ανοιχτών συνεδριών.
-          Σύγκληση ευρείας συνέλευσης και διαβούλευσης με το ΔΣ και όλα τα μέλη που δήλωσαν υποψηφιότητα στις εκλογές, καταγράφοντας με αυτό τον τρόπο έμπρακτα τη διάθεσή τους να συμμετέχουν δυναμικά στο Σύλλογο.

Στη δεύτερη συνάντηση που έγινε την 1η Απριλίου 2012 συμμετείχαν εκτός των μελών του ΔΣ, ο νεοεκλεγείς εκπρόσωπος του σχολείου στη Σχολική Επιτροπή Θέμης Λιακόπουλος και το μέλος του Συλλόγου Άγγελος Καλογερόπουλος.
Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από δύο κύρια ζητήματα με πρώτο αυτό της δημιουργίας μίας ομάδας επικοινωνίας η οποία θα επιλέξει και θα οργανώσει τα μέσα επικοινωνίας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα. Για το λόγο αυτό το ΔΣ καλεί όποιους γονείς ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή σε μία ομάδα ανθρώπων που θα εργαστούν για το χτίσιμο ολοκληρωμένης επικοινωνίας.
Το δεύτερο θέμα συζήτησης ήταν η διοργάνωση της γιορτής λήξης της χρονιάς που είναι αφιερωμένη στους τελοιόφοιτους. Φέτος θα πρέπει να ενεργοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι γονείς, ώστε οι απαιτήσεις της προετοιμασίας να μην επιβαρύνουν υπέρμετρα τους ανθρώπους που μέχρι σήμερα κάλυπταν τις ανάγκες της γιορτής. Για συμμετοχή σε αυτή την ομάδα μπορείτε να απαντήσετε στην ίδια φόρμα.
Τέλος, καλό θα ήταν να επικαιροποιηθεί και η λίστα των εθελοντών για το δίκτυο μετακινήσεων και κτιρίου ώστε να παρακολουθούμε από κοντά όλες τις σχετικές κινήσεις του Δήμου και του ΟΣΚ.
Η φόρμα ενδιαφέροντος θα σταλεί στο mail σας. Όσοι ενδιαφέρονται καλούνται να την συμπληρώσουν, σημειώνοντας σε ποια ομάδα μπορούν να συμμετέχουν. Όσοι δεν έχουν ηλεκτρονική επαφή με το Σύλλογο ας γράψουν στη διεύθυνση goneiskallitexnikou@gmail.com για να δηλώσουν τη δική τους ηλεκτρονική διεύθυνση, η οποία προφανώς θα λείπει από τις λίστες διευθύνσεων.
          
Τα μέλη του ΔΣ αποφάσισαν να δημοσιοποιούνται από ‘δω και μπρος όλα τα πρακτικά των συμβουλίων του ΔΣ και να αναρτώνται στο διαδίκτυο ώστε να είναι στη διάθεση όλων των γονέων.
Πρακτικό συγκρότησης σε σώμα
Πρακτικό Συνεδρίασης 24ης Μαρτίου
Ταυτόχρονα, όπως μπορείτε να δείτε, επανέρχεται σε λειτουργία το blog του Συλλόγου και από αυτό θα ενημερώνεστε έως ότου αποφασιστεί και μπει σε λειτουργία ένα σχήμα ολοκληρωμένης επικοινωνίας.
Η επόμενη συνάντηση του ΔΣ θα γίνει τη Δευτέρα 23 Απριλίου 2012 στο σχολείο ώρα 19.00 μμ και θα είναι ανοιχτή σε όλα τα μέλη.



[1] To Σάββατο 24 Μαρτίου 2012, συνεδρίασε για πρώτη φορά το νέο Διοικητικό Συμβούλιο Γονέων Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα σε πρώτη συνέλευση μετά τις εκλογές της 15ης και 18ης Μαρτίου 2012.
Μετά από διαβούλευση και ψηφοφορία και σύμφωνα με το ισχύον Καταστατικό αποφασίστηκε η συγκρότηση σώματος και η κατανομή των ρόλων ως ακολούθως:
Πρόεδρος – Γιάννης Αδριανός
Γραμματέας – Καλλιόπη Κατσικαβέλη
Αντιπρόεδρος – Σοφία Χαλκίδου
Ταμίας – Εύη Γάτου
Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων – Ολυμπία Αρχοντάκη
Μέλη - Γεωργία Αλεβιζάκη, Δημήτρης Νικολέας

3.10.11

Φθινόπωρο 2011

Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη


Εκθεση με κοστούμια και έργα τέχνης φτιαγμένα με ανακυκλώσιμα και επαναχρησιμοποιούμενα υλικά, που παρουσιάστηκε στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης:

" Μια έκθεση πραγματική έκπληξη είναι αυτή, αφού ξεχειλίζει από πρωτοτυπία, δημιουργικότητα και νεανική ευρηματικότητα. Περιλαμβάνει φορέματα καπέλα τσάντες, ειδικές στολές και διάφορες εικαστικές δημιουργίες από παλιούς δίσκους βυνιλίου, σι ντι, σακούλες σκουπιδιών, πετραδάκια, δίχτυα ψαρέματος, κοχύλια, κουμπιά, καπάκια μπουκαλιών, χαρτόκουτα, αλουμινόχαρτα, εφημερίδες, ρολά από χαρτιά υγείας, σύρματα, και άλλα ανακυκλώσιμα ή επαναχρησιμοποιούμενα υλικά, με τα οποία οι μαθητές μας δίνουν μαθήματα για το πώς να δίνουμε αξία στο λεγόμενο ευτελές, μαθήματα σεβασμού στο περιβάλλον, αλλά και μαθήματα οικονομίας, ιδιαίτερα χρήσιμα στην εποχή της κρίσης.

Είναι αποτέλεσμα μιας παιδείας που συνδυάζει την καλλιτεχνική έκφραση με την εκπαιδευτική πρακτική, που εφαρμόζεται στα καλλιτεχνικά σχολεία της χώρας μας, αλλά όπως είπε και η διευθύντρια του καλλιτεχνικού σχολείου Γέρακα Πόλυ Γκέκα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των εκπαιδευτικών τόσο μεταξύ τους όσο και με τα παιδιά, που βρίσκουν σ' αυτό το σχολείο πρόσφορο έδαφος για να ξεδιπλώσουν και να καλλιεργήσουν το ταλέντο τους, συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα - μαθήματα, με την Αγωγή, την Τέχνη και τον Πολιτισμό". ερα νετ