2.12.14

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΡΟΖΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ

Προωθούμε την πρώτη υποψηφιότητα, της Ρόζας Τριανταφυλλίδη, και την γραπτή γνωριμία της με τα μέλη μας.
Το κείμενο της Ρόζας , όπως και των υπολοίπων υποψηφίων, θα είναι αναρτημένα στο σχολείο τη μέρα των εκλογών, για να είναι στη διάθεση ενημέρωσης κάθε γονέα που θα προσέλθει να ψηφίσει.



Καλησπέρα σε όλους!
Με λένε Ρόζα Τριανταφυλλίδη και είμαι μητέρα της Ειρήνης Γκανέ από το Β'3 του Γυμνασίου (και του Νικηφόρου που πηγαίνει στη Β Δημοτικού). 
Είμαι παιδαγωγός και εργάζομαι κυρίως σχεδιάζοντας και υλοποιώντας εκπαιδευτικά προγράμματα και εργαστήρια για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, καθώς και για οικογένειες, σε συνεργασία με διάφορους μη κερδοσκοπικούς φορείς. 

Εχω περάσει ολόκληρη την ως τώρα επαγγελματική ζωή μου ανάμεσα σε μικρά παιδιά και ομολογώ πως οι έφηβοι αποτελούν έναν ολόκληρο καινούριο και γεμάτο προκλήσεις, κόσμο για μένα, αν εξαιρέσω την εποχή που υπήρξα κι εγώ μια από κείνους! 
Εξίσου νέος και άγνωστος κόσμος είναι για μένα και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ενός σχολείου σαν το Καλλιτεχνικό -σε σχέση με ότι ως τώρα γνώριζα από άλλους Συλλόγους- με τριπλάσιους μαθητές, διπλάσιες ηλικίες παιδιών, πολλά προβλήματα και πολλούς ...αγανακτισμένους γονείς! 
Οι προκλήσεις όμως είναι για να τις αντιμετωπίζουμε και παρ'όλο που δεν κατοικώ κοντά στο σχολείο, ούτε διαθέτω αρκετό ελεύθερο χρόνο, έχοντας προσφέρει και αποκομίσει πολλά από τη συμμετοχή μου σε τρία ως τώρα διαφορετικά Διοικητικά Συμβούλια Συλλόγων Γονέων, αποφασίζω να θέσω υποψηφιότητα και για το δικό μας. 
Πιστεύω πως δεν υπάρχει τίποτα πιο δύσκολο από την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ των ανθρώπων, αν και αποτελούν μονόδρομο για την επιβίωσή μας! 
Πιστεύω επίσης πως η καλοπροαίρετη προσπάθεια επικοινωνίας και συνεργασίας τόσο μεταξύ μας, όσο και με τα παιδιά και τους καθηγητές του σχολείου, είναι κάτι από το οποίο όλοι μας μπορούμε μόνο να ωφεληθούμε.
Τα δυνατά κομμάτια μου είναι νομίζω η αίσθηση του χιούμορ μου και η θετική κι αισιόδοξη σκέψη, η δημιουργικές ιδέες, καθώς και η ικανότητα εξεύρεσης πρακτικών λύσεων σε προκλήσεις. 
Σκοπεύω κι επιθυμώ να είμαι κοντά στον Σύλλογο Γονέων -είτε εκλεγώ, είτε όχι-  όποια κι αν θα είναι η νέα του σύνθεση, με την ελπίδα πως το ίδιο θα πράξουν κι άλλοι πολλοί από μας.

Σας ευχαριστώ,
με αισιοδοξία...

Ρόζα Τριανταφυλλίδη  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου