Διάλογος


6 σχόλια:

  1. Στο χώρο αυτό μπορείτε να κάνετε σχόλια για τις αναρτήσεις που διαβάσατε, ή για μία γενικόερη προσέγγιση που δεν έχετε ακούσει από το ΔΣ ή τη ΓΣ και την οποία θεωρείτε κρίσιμη και θέλετε να προτείνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή άρχισαν πάλι να μου έρχονται αρκετά email και δεν το θέλω πρότεινα προς όλους να χρησιμοποιούμε το blog σαν μέσω διαλόγου και όχι τα email.
    Κάποτε είχε ακουστεί η άποψη ότι το blog είναι ανοιχτό σε όλους ενώ εδώ είμαστε μια ορισμένη “κοινότητα”. Είναι τελικά αυτό τόσο κρίσιμο και τόσο σημαντικό;
    Ωστόσο θα συμφωνήσω ότι δεν θα έπρεπε να αναρτά ή να απαντά κάποιος που δεν είναι μέλος του συλλόγου. Αυτό, μέχρι βρεθεί κάποιος να μας στήσει ένα “κλειστό” blog, μπορεί να φροντίζει ο διαχειριστής να “ξεκρεμά” τις αναρτήσεις των μη μελών.
    Κάνοντας λοιπόν την αρχή σε αυτό που έγραψα, θέλω να αναφερθώ στην επικείμενη συνέλευση. Προτείνοντας να ανακοινωθούν εδώ τα θέματα και οι εισηγήσεις της συνέλευσης ώστε να γίνει εδώ ένας πρώτος διάλογος και να μην καταλήξει ξανά να έχουν φύγει οι μισοί μέχρι να αρχίσει η ψηφοφορία.

    Ευχαριστώ

    Μέγγος Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα
      Υπάρχει πάντα ένας γενναίος που κάνει το πρώτο βήμα! :)Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα κλειστού blog. Εάν υπάρξει κάποια άπρεπο ως προς το ύφος του σχόλιο, μπορούμε να το σβήσουμε. Κρατάμε το αίτημα για την έγκαιρη ανακοίνωση. Σε εμένα προσωπικά φαίνεται πολύ λογικό.

      Διαγραφή
  3. Μικρό ιστορικό του φετινού Σεπτέμβρη

    Έχουμε μόλις διανύσει το πρώτο δεκαήμερο του νέου σχολικού έτους και μοιάζει να ‘χει περάσει αιώνας! Ήταν αναμενόμενο η χρονιά να ξεκινήσει με τεράστια προβλήματα, που αναγγέλλονταν ήδη φωναχτά στη διάρκεια του καλοκαιριού. Η απόφαση της κυβέρνησης να επιστρατεύσει τους εκπαιδευτικούς και να βασίσει τη μείωση του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων στην απόλυση χιλιάδων από αυτούς, προοιωνιζόταν ήδη κάκιστες εξελίξεις. Εγκατέστησε δε ένα νοσηρό κλίμα στο ελληνικό σχολείο, όπου αφέθηκαν να βασιλεύουν φόβος, ανασφάλεια και απέραντη οργή.
    Επιπλέον, μία Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στη διάρκεια του καλοκαιριού υπογεγραμμένη από πλειάδα Υπουργών, έριξε σε απόλυτο αδιέξοδο το ζήτημα των μετακινήσεων για όλα τα υπερτοπικά σχολεία της χώρας. Η οποιαδήποτε λύση έχει αυτή τη στιγμή δοθεί, είναι και παραμένει προσωρινή.
    Αντιλαμβανόμαστε όλοι πόσο δύσκολες είναι πλέον οι συνθήκες του ελληνικού σχολείου. Το δικό μας σχολείο είχε και τη συμπληρωματική δυσκολία μιας μετακόμισης. Για τη μετακίνηση αυτή, που δυσκολεύει –είν’ η αλήθεια!- παιδιά και εκπαιδευτικούς περιμέναμε πολλά χρόνια. Και φυσικά το κτίριο δεν ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες μας, και φυσικά τα παιδιά αναγκάζονται να πάνε σχολείο μέσα στις σκόνες και φυσικά θα μπορούσαμε να μεμψιμοιρούμε ατέρμονα! Ωστόσο, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι έχουμε επιτέλους το δικό μας χώρο και κανείς δεν μπορεί να μας εχθρεύεται γιατί του πήραμε το κάθισμα!
    Να ξέρουμε όλοι ότι η Διεύθυνση προσπαθεί ασταμάτητα από το καλοκαίρι το κτίριο να βρίσκεται σε όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη μορφή με το ξεκίνημα της χρονιάς. Θα πρέπει μάλιστα να μεταφέρουμε, αυτό που κάποιοι γονείς, διαπίστωσαν ιδίοις όμμασι. Δάσκαλοι που απεργούσαν, βρίσκονταν παρ’ όλ’ αυτά στο σχολείο για να βοηθήσουν στα έργα. Πρέπει, επίσης, να σημειώσουμε ότι πολλοί γονείς και παιδιά προσέφεραν πρόθυμα τη βοήθειά τους και τους ευχαριστούμε θερμά.
    Να ξαναπούμε ότι τα έργα που γίνονται στο σχολείο δεν μας επέτρεψαν να πραγματοποιήσουμε την έκτακτη Γενική Συνέλευση της 22ας Σεπτεμβρίου. Η Συνέλευση θα γίνει τελικά την ερχόμενη Κυριακή, στις 29 Σεπτεμβρίου.
    Οι μετακινήσεις φαίνεται να προχωρούν, έστω προσωρινά. Υπογράφηκαν οι παρατάσεις των συμβάσεων και τα λεωφορεία γύρισαν στο σχολείο. Η λύση, βέβαια, των παρατάσεων των συμβάσεων των λεωφορειούχων έχει ημερομηνία λήξης το τέλος του ημερολογιακού έτους 2013. Από ‘κει και μετά, εάν η κατάσταση δεν ανατραπεί, τα παιδιά θα μετακινούνται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και μαθητικά δελτία. Αντιλαμβανόμαστε όλοι πόσο δύσκολο θα ήταν κάτι τέτοιο για το σχολείο μας και σας διαβεβαιούμε ότι προσπαθούμε να σκεφτούμε και να οργανώσουμε ό,τι είναι δυνατόν ώστε να αποτρέψουμε αυτή την εξέλιξη. >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. >> Οι τοποθετήσεις των δασκάλων ειδικότητας δεν έχουν γίνει. Φέτος, ο κρατικός προϋπολογισμός είναι ακόμα πιο σφιχτός. Αναφορικά με αυτό το σημείο, η εικόνα που έχουμε για την ώρα είναι πολύ ομιχλώδης, αλλά η Διεύθυνση μας έχει ενημερώσει ότι εάν δεν υπάρξουν ειδικές πιστώσεις η Βθμια Ανατολικής Αττικής προτίθεται να μας διαθέσει εκπαιδευτικούς από τα γενικά κονδύλια αναπληρωτών και ωρομισθίων. Αρκεί να καταφέρει να ενεργοποιήσει τους κωδικούς! Σκοπεύουμε να διεκδικήσουμε τις πιστώσεις αυτές με τον κατηγορηματικότερο τρόπο και ελπίζουμε ότι θα έχουμε νεότερα το συντομότερο δυνατόν.
    Το πρόβλημα των ειδικοτήτων αλλά και των μετακινήσεων είναι κοινό για όλα τα Καλλιτεχνικά και Μουσικά Σχολεία της Ελλάδας. Για το λόγο αυτό συναντηθήκαμε πρόσφατα με μέλη του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων που προετοιμάζουν μία συνάντηση στην Αθήνα μέσα στο επόμενο διάστημα.
    Στη σύντομη αυτή παρουσίαση της κατάστασης να τονίσουμε για άλλη μια φορά τη συμπαράστασή μας προς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, να τους βεβαιώσουμε ότι σεβόμαστε και εκτιμούμε τον αγώνα τους, οποιαδήποτε μορφή και αν έχει αυτός, και τους ευχαριστούμε για άλλη μια φορά που κατάφεραν να κάνουν τα παιδιά μας να τους αγαπήσουν και να αγαπήσουν το σχολείο, ειδικά σε αυτή την τόσο ασταθή περίοδο της εφηβείας. Κατανοούμε απόλυτα τα κίνητρά τους και το δίκαιο των αιτημάτων τους. Θέλουμε και εμείς να ενώσουμε τη δική μας φωνή στις εκκλήσεις τους και ελπίζουμε ότι, για το καλό της νεολαίας και για το μέλλον αυτού του τόπου, θα εισακουστούν το νωρίτερο!

    Εύη Γάτου, μητέρα Μαρίνας Διαμαντίδη, Β Λυκείου
    Καλλιόπη Κατσικαβέλη, μητέρα Τατιάνας Τσιγαρίδη, γ Γυμνασίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή